2017-09-07 17:31:10

Naujas treniruočių grafikas 2017 - 2018 metams

 

 

Treniruotėse

Vyresniuosius ir stipresnius už save gerbiame

Su sau lygiais draugaujame

Mažesniems ir silpnesniems padedame ir giname

 

Mokomės kovos meno tam, kad:

  • realizuotume savo kovotojišką prigimtį; 
  • sustiprintume savyje drąsą ir ryžtą veikti;
  • nukreiptume energiją asmenybės tobulinimo kryptimi;
  • pažintume baimės priežastį;
  • sustiprintume valią;
  • susivoktume kaip asmenybės, atsakingos už aplink mus vykstančius įvykius;
  • atskleistume savyje slypinčią charakterio stiprybę;
  • atskleistume milžiniškas savo kūno ir mentalines galias;
  • būtume kilnūs ir gailestingi;
  • apgintume kitą ir save.

 

Treniruotis mūsų mokykloje gali visi norintys, neapsiribojant nei amžiumi, nei fiziniu pasirengimu. Kiekvieno pasiekimai bus individualūs, pagal jo galimybes ir užsispyrimą. Moterims ir merginoms, nenorinčioms treniruotis bendroje grupėje organizuojami trumpi baigtiniai savigynos užsiėmimai  - jų treniruotės adaptuotos, situacinės. 
 

KOVOS TRENIRUOTĖSE:

Tai kovos meno mokykla. Čia diegiama disciplina ir suvokimas, kad įgyjamos žinios ir įgūdžiai gali būti naudojami tik geriems tikslams - t.y. apginti kitą ir apsiginti pačiam. Ypatingas dėmesys skiriamas žinioms apie asmens charakterio gerųjų savybių stiprinimą - valios, asketiškumo, ryžto, sąmoningumo.

Kiekvienas žmogus yra savitas, todėl neverta tikėtis, kad visi vienodai gerai atliks griežtai numatytus tam tikro stiliaus judesius. Todėl čia nėra stiliaus, nėra specialių, griežtai apibrėžtų, judesių. Čia lavinamas kūrybingumas, adekvati reakcija ir judesių kordinacija, savo kūno pažinimas, o ypač - fantazija. Taip kiekvienas kovotojas tampa atskiru, ypatingu, unikaliu stiliumi. O JEET KUNE DO - tai tik pagrindas, startas rimtiems darbams su savimi.

TRENIRUOČIŲ METU MES:

  • ugdome fizinę ištvermę;
  • ugdome jėgą;
  • mokomės pažinti savo kūno anatomiją, fiziologiją;
  • nagrinėjame kūno biocheminių procesų pagrindus;
  • įsisaviname biomechanikos principus;
  • specialiais pratimais laviname judesių koordinaciją ir reakciją;
  • įgyjame bazinių žinių - žingsnių, smūgių, gynybinių bei kitų veiksmų pagrindus;
  • sužinome principus, kurių laikantis padidiname savo galimybes kovoje;
  • be atidėliojimo naudojamės visomis priemonėmis tobulėjimui, nelaukdami geresnės fizinės formos ar aukštesnio meistriškumo;
  • viską patikriname praktiškai - pratimuose porose, sparinguose;
  • kovojame porose nuo pat pirmųjų treniruočių - nėra laiko laukti, nes apsiginti gali tekti jau šiandien;
  • viską atliekame pagal kiekvieno galimybes, nežalodami sveikatos ir suteikdami vieni kitiems daug laisvės kūrybingumui.
  • visas žinias, kartu su mitybos, poilsio bei mentalinės veiklos aspektais, apjungiame į vieną visumą, leidžiančią neribotai kelti gyvenimo kokybę.

 

BRUCE LEE apie to meto (pasitaikančius dar ir šiandien) tipinius treniruočių metodus sakė:

Tradiciniai mokytojai sako: "Jeigu priešininkas daro taip, tai tu daryk šitaip, o po to šitaip, o tada taip.." Ir kol Jūs bandote atsiminti visus "daryk šitaip", priešininkas tuo trapu sėkmingai žudo Jus.

O taip pat treniruotėse:

  • Besitreniruojantys mokosi pažinti savo  ir priešininko elementariąją psichologiją;
  • Mokosi kovoti viena ranka, surištomis rankomis, užrištomis akimis, su 2, 3 ir daugiau užpuolikų;
  • Norintieji ruošiasi ir varžyboms su kitų kovos mokyklų mokiniais;
  • Mokosi koordinuoti savo judesius, panaudoti priešininko judesių jėgą prieš jį patį;
  • Stiprėja fiziškai, tampa drąsesni, greičiau ir tiksliau reaguoja į aplinką, į situaciją;
  • Mokosi improvizuotai naudotis po ranka pasitaikiusiais daiktais gynybai;
  • Mokosi apsiginti nuo peiliu ginkluoto užpuoliko;
  • Mokomi taisyklingai kvėpuoti, sėdėti, stovėti, eiti, kelti sunkius daiktus, mankštintis;
  • Norintieji gauna kovos technikos su Nunchaku pagrindus.
  • Treniruotėse naudojamos įvairios pagalbinės priemonės kovos pratimų apsunkinimui - ribota judesių laisvė, ribota erdvė ir pan.

 

Taip pat apie mus rasite Būrelių svetainėje WWW.BIZI.LT.